babsan22

Alla inlägg den 22 februari 2012

Av Barbro Åberg - 22 februari 2012 17:51

Halva veckan har gått och jag är helt slut. Träningsvärken har anlänt som ett brev på posten tillsammans med huvudvärken. Tur jag har poweryoga idag så man får dra ut alla senor och muskler ordentligt. Inte för att jag har nån större lust att dra iväg för träning som börjar halv 9 för helst skulle jag vilja sova då.

  Ska hämta Andreas och tjejerna vid karaten vid 7 och sen hem och byta om och hämta Mia vid 10 över 8. Usch!! Vill INTE! Varför gick jag med på att bli värd för passet?? Då måste man ju gå dit!

Nåja, sluta gnäll och bit hårt i det sura äpplet. Snart helg!  ;)

  Ringde tandis idag för att få min lille bissing lagad. Ska dit på måndag kl 18. Hoppas den håller sej snäll tills dess så man inte får tandvärk, ska ut på restaurang på lördag och då vill jag inte ha ont direkt!!

  Överdrev lite om semlorna igår. Eller blev lurad av Lotta för hon skrev på fejjan att vi sålt 6000 men summan slutade på 5600 st (bara!!).

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards