babsan22

Alla inlägg den 3 februari 2012

Av Barbro Åberg - 3 februari 2012 18:37

Dagen har varit lite lagom hektisk Det är så kallt så ingen vill gå ut i onödan. Dom har nåt fel på systemet i centrumet så kalluften sugs in i centrum istället för att värmen stoppar kylan i dörren. Vi hade 14 grader vid kassan och då har vi ändå butiker emellan oss och dörren. Blomsteraffären som ligger mitt emot dörren hade 8 grader, stackarna!!

  När jag kom hem började jag fixa maten och Mats åkte ner och tvättade bilen.

Det blev kokt torsk med purjolök och bacon (tack Ankan för receptet, Mats gillar skarpt!!) och kokt potatis.

Till matlagningen blev det en "lonkero" som jag som vanligt gick igång på.   :D   Fredag!!!!!!

  Nu kollar vi repris på wipeout och skrattar lite åt alla puckon som vill va med!!

Väntar på att maten ska sjunka undan så jag kan ta ett litet snack med Herr Gusto så jag får min kvällslatte.

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards