babsan22

Alla inlägg den 7 februari 2012

Av Barbro Åberg - 7 februari 2012 20:57

Jobbade till halv 5, snabbt hem och fixade mat. Blev potatismos och chicky bits med currysås.

Sen blev det att fara iväg till Emmas skola för föräldramöte mellan 6-halv 8 för dom ska få datorer från skolan så vi skulle få info om försäkringar och annat samt papper att skriva på för att ungarna ska få ut nån dator.

  När jag kom hem gick jag till grannen och var lite barnvakt tills Emma kom hem och fortsatte med barnvaktandet.

Nu äntligen sitter jag i soffan och tar det lite lugnt. Ska alldeles strax hoppa i säng, ska bli nice!!

Imorgon är en annan dag!!


When nothing goes right, go left!!

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards