babsan22

Alla inlägg den 20 februari 2012

Av Barbro Åberg - 20 februari 2012 19:43

Mia lurade iväg mej på ett cirkelpass. Vad vi inte visste var att det höll på i 1½ timme istället för som vi trodde 1 timme. Ingen av oss hade ätit nånting innan så vi var GANSKA hungriga när passet var slut. Jag har fått huvudvärk men det var jättekul! Gillar när det känns i musklerna på ett pass. Fast jag kommer nog inte säja samma sak imorgon. Jättebra dag att vara död på!!  Fettisdagen!!

   Undrar hur många vi trycker iväg i år?? Gissar på 5895 st!!

Måste sätta upp gissningslappen imorgon så alla får skriva vad dom tror. Förra året satsade vi 20 spänn var och den som va närmst fick pengarna, Djävla Annica!!    

  Nu ska jag hoppa in i duschen innan Mats kommer hem.

Av Barbro Åberg - 20 februari 2012 16:09

Slog mej imorse att jag inte lagat mat på hela helgen. Jätteskönt! I fredags lagade Mats spagetti och köttfärssås, i lördags va vi på kinakrogen i Salem och igår så blev det pizza/kebabrulle efter massagen.

  Är lite mörbultad i axlarna efter igår men hon hittade ingen inflammation iallafall så det va ju skönt. Ska ta det lugnt och vila axeln så därför tänkte jag dra på cirkelträning idag!! Får vi se hur slut jag är ikväll?! Och hur ont jag kommer ha i hela kroppen imorgon!!

  Håller på med middagen, får se om jag hinner äta eller om jag får ta det när jag kommer hem. Mia skulle hämta mej kl 5 och då måste jag hinna till tvättstugan och byta om oxå.

  Kasslern är skivad och ligger i ugnsform, champinjonsåsen står och reduceras, gjorde en bure marnier som ska ner sen och potatisen har just börjat koka. Såsen över kasslern, på med ost och in i ugnen. Gott!! Får nog bli när jag kommer hem. Nu ska jag byta om. Adios!!

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards