babsan22

Alla inlägg den 10 februari 2012

Av Barbro Åberg - 10 februari 2012 19:55

Eller hur Annika!!   

Fredag, fredag, fredag, FREDAG!!! Tyvärr så hinner man bara blinka så är man tillbaka på jobbet!!

Imorgon är det 1-års kalas för grannens Jonathan och sen ska vi åka till brorsan och sova över. Passa på att gratta både mamma och Wilma (brorsdotter).

Till middag blev det pizza. Mats och jag delade på ett tefat, 1/3 till mej och 2/3 till Mats. Får se vad min mage gillar middan. Än så länge är det lugnt! Medan vi väntade så blev det en lonkero för mej och en öl för gubben. Han blev klar ganska fort men jag sitter fortfarande och suger på min burk 2 timmar senare. Väntar på att få hoppa in i badet som just nu är upptaget av Emma. Slutar med att det blir en dusch istället.

  Ska packa ner det vi ska ha med oss oxå fast det hinner jag imorgon. Ska bara softa ikväll. Ska snart gosa med Herr Gusto för att få mej en kopp kaffe innan jag somnar i soffan med datorn i knät!!

Han var snäll och fixade en latte till mej!! Var och kollade till Emma i badet så hon inte somnat.

  Funderar på att dricka upp mitt kaffe och sen hoppa i säng och läsa lite om Eragon så jag blir klar med den nångång. Millan undrar säkert snart vart jag gjort av med boken!?!    

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards