babsan22

Direktlänk till inlägg 28 oktober 2012

Long time, no see!!

Av Barbro Åberg - 28 oktober 2012 14:48

Nu var det väldigt länge sen igen jag vet.

Händer ju inte så mycke i mitt liv just som finns att skriva om.

  Var och hämtade Andreas och en kompis i fredags på Heron för dom hade varit på bio. Passade på att gå in på XXL och kollade efter vinterkängor till honom när vi ändå var där. Hittade ett par för 700:-. Dyrt, ja men behövligt. Gortex så dom bör väl hålla honom torr och varm i vinter.

  Igår var vi till Skärholmen för han behövde även jacka och täckbyxor. Hittade 2 par byxor och en jacka för 1000:- så det va väl okej. Sen hittade Emma en jacka på Intersport som ska funka de nästkommande 10 åren eller så..!

  Andreas hade en kompis med som inte orkade gå i affärer till slut så istället för att åka på mio som vi tänkt så for vi hem med killarna så dom fick ut och leka och sen åkte vi tillbaka till mio och kollade efter en soffa. Hittade en som vi tyckte mycke om så vi la handpenning på den oxå. Så nu är vi med soffa som levereras till jul!

  Sen åkte vi förbi maxi och handlade och sen for vi hem och laga mat och tog oss varsin cosmopolitan.

Idag har vi rensat ur en del ur garderoberna och sen blev det korvgrillning till lunch. Riktigt skönt att stå ute vid grillen i solen och smaska vurre!!    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Barbro Åberg - 5 november 2012 20:11

Har verkligen lagt av mej med att skriva. Min dotter skäller på mej för att jag inte sätter in några bilder. Vet inte vad det skulle vara för nåt med tanke på att det inte händer nåt i mitt liv.   I fredags åkte vi ut till mamma och hamnade hos min...

Av Barbro Åberg - 13 oktober 2012 13:56

Gårdagskvällen var mycke trevlig och showen var bra, maten var okej. Christer Lindarw är fan i mej en av Sveriges vackraste kvinnor! :) Idag kommer Hillsen och vi vuxna ska först på bio och sen ska vi äta raclette. Raclette är som en bordsgrill...

Av Barbro Åberg - 12 oktober 2012 06:27

Idag blir det personalfest. Vi ska på Hamburger Börs och kolla AfterDark. Ska bli riktigt trevligt. Synd att det ska ätas så sent. Min mage brukar packa ihop om jag äter efter 7. Nåja finns väl toa även där!! Och imorgon kommer Hillsen. Vi ska för...

Av Barbro Åberg - 8 oktober 2012 18:41

Åkte som sagt ut till mamma i fredags och stannade till lördag. Blev bjuden på isterband och stuvad potatis. Såååå gott! Ingen här hemma är jättefötjusta i det så mamma och jag brukar äta det när vi är själva!    På lördagen var vi ut i skogen ho...

Av Barbro Åberg - 4 oktober 2012 15:50

Såg just att det var väldigt länge sen som jag slängde in några små meningar här.   Lyckades krokna totalt efter min dåliga söndag och blev liggande till onsdag. Sen orkade jag inte va hemma längre utan gick till jobbet på torsdagen. Man får ju så ...

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Skapa flashcards