babsan22

Alla inlägg den 9 februari 2012

Av Barbro Åberg - 9 februari 2012 19:38

Laxpuddingen blev lite för salt. Laxen var väldigt salt vilket jag inte räknat med. Smakade aldrig av den eftersom det var kallrökt lax och jag äter inget sånt slemmigt.

Men den gick ner ändå!!


 

Blev kanske lite förmycke skirat smör men gott blev det!!     

  Nu ska jag fixa lite gotta till TVn för snart börjar Ones Upon a Time!


Av Barbro Åberg - 9 februari 2012 16:27

Nu blir jag lite sur för jag var precis klar med skriften och sparde så kom det upp en ny sida och det jag skrivit är bara borta!! Bajsblogg!!

  Nåja! Dagen började stressigt med (förutom mina vanliga frukostmackor) 60 st små räksmörgåsar och 8 lyxlandgångar till halv respektive hel 10 men jag hann.

Nackdelen är att man hamnar efter direkt med allt som måste göras innan lunch för att man inte ska sitta i skiten. Tur nog började luncherna sent så vi hann till och med skära pålägg till mackorna så att det räcker även över helgen. Hann även lägga ihop hälften av smörgåstårtorna innan så tog jag andra hälften efteråt.

  Skulle ha plockat och färgat ögonbrynen efter jobbet men Ulla var sjuk men jag fick Camilla att fixa dom på min lunch istället. Nackdelen var ju då att jag inte hann äta utan fick ta en stålunch på arbetstid, tur man jobbar inne i köket och inte i butiken!!

  Efter jobbet blev det en tur till ICA för att inhandla mjölk, grädde och kallrökt lax. Sen hem och fixa laxpudding. Hoppas den blir god!! Har stått i 45 minuter men behövde lite till för potatisen var inte riktigt färdig.

     

 Återkommer med det färdiga resultatet efter middan!!    

   



Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards