babsan22

Alla inlägg den 1 februari 2012

Av Barbro Åberg - 1 februari 2012 17:36

Lite småstressigt under dagen och nu på eftermiddagen blev det hysteriskt. Märks att folk fortfarande har pengar. Handlar semlor så det sprutar om det!!

  Hem och fixa middag. Blev kycklingburgare (utan bröd) med ris och currysås. Mats och Emma åkte till Tullinge för att boka slalomskidor tills hon ska åka upp på sportlovet.

  Strax ska jag och Andreas åka till hans skola för dom har upplysningsmöte om musikklasserna och Andreas vill börja där av nån anledning!!

Sen blir det snabbt hem för att byta om, hämta Mia och iväg på poweryoga. Har egentligen ingen lust för jag är astrött men det är väl bara att bita ihop. Skönt efteråt!!

  Skulle behöva massage istället, har förbannat ont mellan skulderbladen.

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards