babsan22

Alla inlägg den 17 februari 2012

Av Barbro Åberg - 17 februari 2012 18:07

Kors vad skönt att det är fredag! Har varit otroligt trött hela veckan, vet inte varför?!

Dagen har varit lite så där!! Ganska tråkig. Jenny kom och fikade med mej vid halv 1, trevligt!

  Slutade halv 5 och när jag kom hem så stog Mats vid spisen och gjorde spagetti och köttfärssås.

Jag plockade ur och i diskmaskinen och drog igång den.

Snart ska vi iväg och bowla md grannarna. Ska bli kul. Hoppas min axel håller bara. Har haft väldigt ont i den idag, muskelvärk. Skulle behöva ringa Sabina och kolla om hon har ork, tid och lust att knåda mej lite?! Ska nog skicka ett sms och kolla. Kanske kan komma på söndag.

  Nu ska jag lägga mej i soffan och softa lite. Hej på en stund!

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards