babsan22

Alla inlägg den 21 februari 2012

Av Barbro Åberg - 21 februari 2012 20:48

Dagen började med semlor och slutade med semlor.

Slapp köket idag och fick vara roddare och se till att allt fanns med pudrade semlor av alla slag, att beställningar var packade, springa fram och tillbaka till bageriet för att hämta vagnar med mera semlor. Så idag har det blivit många 1000-tals steg för mina stackars muskelvärkande ben.

  Blev till och med lite övertid innan jag fick gå hem.

Middan blev lite småplock ur frysen med crispisar, fiskpinnar och chicky bits.

Skjutsade sen Emma till sånglektionen och passade på att dra till Maxi och handla samt Biltema för inhandling av spolarvätska.

  Hemkomna blev det semlor och en latte till Wipe out.

Ska snart nanna kudde, helt slut!!

Jo jag lyckades bita av en tand oxå, måste sponsra tandläkaren lite. Tur man har tandvårdsförsäkring!! Min har ju verkligen betalat sej. Först rotfyllning och nu en tand som gått av. Lucky me!! NOT!!


Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards