babsan22

Alla inlägg den 2 februari 2012

Av Barbro Åberg - 2 februari 2012 15:58

Ringde mamma och grattade henne vid 12. Hon hade halva huset fullt med folk på fika. Skönt att veta att hon inte är ensam!  ;) Ska åka ut och gratta på lördag.

  Tyvärr hade dom ringt från pappas boende och berättat att han blivit skickad till Eskilstunas lasarett för han var dålig. Uppsvullen och svettades som en gris.

  Eva skulle skjutsa mamma till fotvården och sen skulle dom åka dit och hälsa på honom och se om dom får veta nåt. Ska ringa henne ikväll igen för att höra vad som hänt.

  Igår på poweryogan lyckades jag i en tricepsarmhävning knäcka till nåt i höger axel. Asont!! Kan inte lyfta armen över bröstet varken upp eller utåt. Hela axeln värker ända upp i nacken. Kan inte ligga på armen för då gör det ont och kan inte ligga på andra sidan för då vet jag inte hur jag ska lägga armen för att det inte ska göra ont. Har inte fått så jättemycke sömn i natt för jag har fått sova på rygg och det är inte min favoritställning att sova i, vaknade med grym huvudvärk och ont i armen. Gått på voltaren hela dan. Hoppas det går över snart. Är ju högerhänt så det är svårt att göra vissa saker med vänster.

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards