babsan22

Alla inlägg den 19 februari 2012

Av Barbro Åberg - 19 februari 2012 11:10

Var på kinakrogen i Salem och käkade middag. Ungarna tog buffén och jag åt wokade nudlar med olika kött, räkor och ägg med curry, gott! Mats tog biff med bambuskott, oxå jättegott. Köttet smälte i munnen.

  Hem och hämta lite grejer och sen gick vi ner till Hillsen. Capten Morgan och jag var ett bra team igår men idag verkar han ha övergett mej helt och hållet. Ja jag vet att jag är 42 år och borde ha lärt mej nångång men ..... nä, tydligen inte! Skyller allt på Mogge, han tvingade mej!! Fast jag var inte värst, satt nån på muggen och sov när vi gick hem!!   

  Dagens frukost blev, håll i er!!, engelska muffins på min mans begäran. Han gillar dom!! Dom funkar.

Nu så sitter jag med en latte och försöker få mitt huvud att bli lite större!

  Ska ta och sortera tvätten så det är klart inför morgondagen oxå. Sen klockan 4 har jag massage, det ska bli skönt. Hoppas hon får lite ordning på min axel. 

På vägen hem ska jag svänga förbi pizzerian. Riktig slöar helg!!

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards