babsan22

Alla inlägg den 14 februari 2012

Av Barbro Åberg - 14 februari 2012 20:34

Alla  s dag, Valentines day, dagen i kärlekens tecken!! Hoppas alla har blivit uppmärksammade på denna dag!

  Dagen började med att börja en halvtimme tidigare, alltså halv 7, för det var 10 landgångar beställt till kl 7. Sen hade jag 15 klämmor med philadelphia och kalkon till halv 9, 3 smörgåstårtor som skulle dekoreras till kl 9, 4 stora räksmörgåsar till halv 9 och 6 räksnittar till kl 9. Tog liksom aldrig slut.

Tur att Louise började 7 istället för kl 9 för annars hade jag suttit i skiten ordentligt!!

  Men vi hann med allt vi skulle så dagen flöt bra.

Gått otroligt mycke semlor, hjärtebakelser och vaniljhjärtan idag. Folk är helt hysteriska så fort det är nåt komersiellt! Bra för affärerna dock! 

  När jag kom hem hade Mats skalat potatis så jag gjorde hasselbackspotatis. Hade köpt en bukett med tulpaner till min älski och fick en egen bukett tillbaka.   

Hade köpt en varsin chokladkaka med nallar på till barnen och Mats som dom fick vid sin tallrik.

Sen gjorde jag kantarellsås och stekte oxfilé. Gotti gotti!!

  Vid halv 7 skjutsade jag Emma till hennes sångkurs och jag drog till Maxi och handlade lite under tiden. Ju längre vi kom hemifrån desto mer började det snöa och nu vräker det ner stora vita flingor. VILL INTE HA MER SNÖÖÖÖÖ!!!! Vill ha VÅÅÅÅÅÅÅÅR!!! 

                  

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards