babsan22

Alla inlägg den 5 februari 2012

Av Barbro Åberg - 5 februari 2012 21:29

Det slog mej vid kvällens tacomiddag att vi hade träff/förlovning/bröllopsdag den 3e februari, det vill säja i fredags. Varken jag eller Mats tänkte på det. Hade varit värre om vi glömt nästa år när vi firar 20/10/5 år. Mats tyckte vi skulle ta in på Trosa hotell över natten å äta gott å mysa. Nån som har nåt bättre förslag?

Av Barbro Åberg - 5 februari 2012 11:56

Glömde faktiskt bort att uppdatera igår. Startade nog inte datorn ens.

Käkade sen frukost, gjorde engelska muffins igen. Sååå grymt goda. Gjorde dom lite större den här gången.

Sen skjutsade vi Emma till inskrivningen av konfirmationen i Tullinge kyrka. Hon följde med Kajsa hem efteråt. Vi åkte hem till kompisar där och fikade och gosade med liten bebis. När vi åkte därifrån var klockan nästan halv 4.

  Vi stannade till på Willys på väg hem för Andreas ville ha tacos till middag. Jag in och handlade och Mats och Andreas gick upp till godisbutiken för lördagsgodis.

Medan vi var där ringde Patrick och hörde om vi skulle med till kolgrillen och käka så vi sa okej.

Åkte och tankade och då kom Mats på att vi kunde åka till kinakrogen i Salem istället. Sagt och gjort, vi åkte hem med grejorna vi köpt och for sen till Salem för att äta. När vi var klara ringde vi till Emma och sa att vi kommer och hämtar henne hos Kajsa.

  Där fick vi lite fika och satt och snacka till klockan 9. Hem fort för att kolla klart på gladiatorerna.

Sen kollade vi en film med Taylor Lautner. Emma fick dregla lite!!  ;)

  Gick och la oss strax efter 12.

Upp vid halv 10, fixa frukost och skjutsade Emma till kyrkan till 11.

Får se om jag ska hämta henne vid 1 eller om hon följer med Kajsa hem igen för då skulle Maria skjutsa hem henne sen.

Till middag blir det tacos idag istället. Ska göra guaccamolen snart så den får stå och dra.

  Hittade ett recept på kryddkaka hos Ankan som jag tänkte göra oxå. Får se om jag lyckas!!

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards