babsan22

Alla inlägg den 28 juni 2011

Av Barbro Åberg - 28 juni 2011 20:36

Idag har varit en lite speciell dag.

Jobbat 7-16.30, hämtad direkt från jobbet av hela familjen så åkte vi till passenheten i Flemingsberg för att fixa pass eftersom vi ska åka till Turkiet i höst.

  Kvart i 5 drar vi vårat nummer, 310, stog ungefär 225 på displayen. 3 minuter i 7 drogs vårat nummer, dom stänger 7, 2 timmar senare alltså!! Till råga på eländet så lyckades hon göra nåt fel på mitt pass så hon slog in Mats personnummer när hon skulle godkänna, blir rätt på passet men han blev typ min förmyndare.    

  Tog lite extra tid för hon var tvungen att ta hjälp av nån annan för att fixa till det hela. 5 i halv 8 var vi klara så det blev att äta på Sibylla idag(igen).                Lyckades äta lite för fort så jag blev jätteilla mående och fick sitta och glo en stund. Sen var hamburgaren jag åt inte världens godaste så illamåendet ville inte riktigt släppa så det blev en halv hamburgare och några pommes till middag idag.

  Kom hem halv 9 som först, gick hemifrån halv 7 i morse, 14 timmar tidigare!! 

Känner mej lite trött nu. Tur att det var lite lugnt på jobbet iallafall.

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16
17
18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards