babsan22

Alla inlägg den 19 juni 2011

Av Barbro Åberg - 19 juni 2011 15:59

Regnet öser ner och det är riktigt grått och trist.

Kom hem från brorsan idag och kan säja att jag inte har lust att göra nånting.

Tänker nog dra igång en film på Andreas TV för Emma sitter och spelar nåt pangpangspel i vardagsrummet.

  Undrar vad jag ska titta på för film?! Lite tecknat kanske?? Lagom underhållande.

  Till middag skulle det bli chicky bits som vi kör i tefal-fritösen. Så smidigt när man kan fritera utan fett. Blir såå goda fast dom ser ut som små köttbullar, alldeles runda.    

  Nä lika bra jag slutar nu för jag kan inte ens stava ordentligt.

Hörs imorgon. Tjillevipp. Kanske ska väga mej imorgon, det va ju ett tag sen.

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16
17
18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards