babsan22

Alla inlägg den 18 juni 2011

Av Barbro Åberg - 18 juni 2011 14:39

Igår åkte vi till min bror direkt efter att jag kom hem. Bara packade iordning det vi skulle ha med och sen åkte vi på en gång. Ska stanna till imorgon.

  Idag va vi och fikade hos mamma och pappa och passade på att gratta honom på namnsdagen. Plockade lite blommer på vägen dit. Tyvärr så har det mesta redan blommat ut så det lär inte bli så värst mycke blommor till midsommarstången.

  Ikväll ska vi till föräldrarna på middag oxå. Mamma hade redan börjat med steken kände jag nu när vi var där. Ska gå över sen och hjälpa henne med att skala potatis och duka bordet för hon har så ont i sitt ben så hon ska helst bara sitta och ta det lugnt. Hon var in på skiktröntgen i onsdags så får vi hoppas att dom hittar nånting som går att göra nåt åt.

  Igår gick vi ner till sjön med barnen så att dom skulle få bada, det var 16 grader i vattnet så dom startade bastun för att värma sej. Vi blev kvar till halv 12 för dom tyckte det va så skönt att basta. Dom var ner till sjön idag oxå och bastade och badade. Galningar! Roines dotter Vilma kom hem till slut för hon frös så hon skakade så hon följde med när vi gick till mamma och fikade.

  Nä nu ska jag gå ner och umgås lite med broder och se vad dom gör.

Återhöres imorgon!! Tjillevipp!

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16
17
18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards