babsan22

Alla inlägg den 9 juni 2011

Av Barbro Åberg - 9 juni 2011 18:01

Sååå trött. Lyckades fastna igår med nån film med Kevin Bacon. Inte så bra men kunde ändå inte sluta titta. Skiten sluta fem över 11 så jag va jättepigg i morse. Eller inte!!

  Just nu är jag singel hemma. Barnen är och badar och Mats har stuckit till sin badminton så jag är helt solo. Riktigt skönt. Satt ute en stund när jag kom hem och tog min bok med mej men jag har sällan ro att sitta så länge så efter en timme gick jag in igen.

  Funderar på att börja med nåt matnyttigt men vet inte vad. Tog fram kotletter men tycker det är lite sent nu att börja med dom. Tar dom imorgon istället. Får gräva lite i frysen och se om det finns nåt färdigt som man kan köra i micron. Behöver ingen matlåda till imorgon för vi ska äta färskpotatis, matjesill, gräddfil och gräslök. Chefen bjuder!! Gottigott!

  Kan man strunta i mat helt och håller för jag känner mest för att krypa upp i soffan och bara vara. Orkar inte engagera mej i nåt just nu.

Snälla semester kom fort, stanna länge..!!

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16
17
18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards