babsan22

Alla inlägg den 16 juni 2011

Av Barbro Åberg - 16 juni 2011 17:38

Dagen har flytit förbi utan större blessyrer. Har gått riktigt bra faktiskt. Känner mej lite trött bara men det går väl över.

  Lyckats få i mej 3 glas vatten på jobbet, mycke tack vare Pethras tjat.   Brukar inte få i mej så värst mycket vatten på en dag så det behövs lite tjat!! 

Ja jag har dessutom lyckats få i mej lite ytterligare här hemma.

Började morgonen vid kvart över 6 med mina piller till ½ glas fruktsoppa. 1 fralla till frukost vid halv 8 med philadelphiaost, skinka, sallad, gurka, tomat och paprika.

½ kopp kaffe med mjölk vid kvart över 8. Kl 10 var det lunch med flygande jacob och lite rivna morötter. Fika vid halv 1 och då blev det 1 kopp kaffe med mjölk och 1 äppelmazarin. Kl 3 tog jag en bit skepparbröd med vitlöksost. Till middag vid kvart i 5 tog jag 2 crepes med champinjonfyllning, 1 glas lättmjölk. Under dan har jag druckit 4 glas vatten = 1,2 liter och håller på att tömma min flaska på 0,5 l.

Nackdelen med att dricka så mycke är att man blir kissnödig hela tiden. Fördelen är att ögonen inte fastnar i ögonlocken när jag sover.

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16
17
18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards