babsan22

Alla inlägg den 7 juni 2011

Av Barbro Åberg - 7 juni 2011 20:48

Överlevde dagen trots allt. Lyckades glömma mobilen hemma bara annars var allt som vanligt. Blev väldigt tyst och lugnt!!

  Annars så var det som vanligt mycke att göra, tur att Anna kom och la ihop alla smörgåstårtor annars hade jag aldrig hunnit göra allt färdigt. Hoppas hon kommer imorgon och dekorerar dom oxå. Har en massa lyxlandgångar till klockan 9 som ska hinnas med oxå.

  Idag hade vi föräldramöte för att ungarna ska ha klassfest så vi hade gjort massutskick till alla föräldrar i klass 6a och 6b, alltså ungefär 33 elever för att dom skulle kunna komma med idéer och vara med den kvällen som festen går av stapeln. Gissa hur många som kom?? Jo vi 3 som var med från början, alltså inte en enda utöver oss. Så förbannat djävla sorgligt att inte en enda bryr sej om sina barn. Sen undrar dom varför ungarna springer runt ute på stan och förstör och slår ner folk?! Allt för att få lite uppmärksamhet, spelar ingen roll vilken sort.

  Frågade AnkanPlankan (en annan op:ad bloggare som jag läser) om hon hade några tips eller om det var normalt att stå still så länge och hon bara skratta och sa att hon hade stått still över 5 månader så jag kanske är lite hetsig men det är ju så förbannat trist när det inte händer nåt på vågen!!!!    

Ja jag vet att jag gnäller men det struntar jag i just nu!

  Länge sen sist så jag ska passa på att göra en utmaning oxå innan jag slutar för dagen.

UTMANING NR 14, Sommarbild:

 

Solnedgång VikingLine Amorella juli 2010

   

Solnedgång midsommarafton 2010 hos min bror.

    

En av sommarens kantarellskördar sommaren 2010. 

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16
17
18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards