babsan22

Alla inlägg den 22 juni 2011

Av Barbro Åberg - 22 juni 2011 20:03

Idag var det en hel del att göra på lunchen så jag fick snällt gå på Lidl och upphandla lite grönsaker till imorgon för det mesta tog slut. Vill inte ha för mycket grejor kvar imorgon eftersom vi inte har lunch på midsommarafton och sen är det stängt på lördag. Själv är jag ledig fredag till söndag, ska bli skönt!!

  Vi ska till kompisar i Sjärnhov över midsommar, var ett tag sen som vi var och hälsade på dom. Blir nog trevligt. Vi skulle bli några stycken fler än bara oss.

  Idag var jag på massage oxå, riktigt ont men skönt efteråt. Kan man leva på ett litet tag iallafall. Skulle höras av efter semestern om ny tid.

Pga av sen massage så blev det lasagne ur frysen och värma i micron. Funkar ju det oxå. Ungarna gnällde inte iallafall men det gjorde ju Mats som gjorde varma mackor.

Nu har jag tittat på massa matprogram och fått lite idéer om kulinariska rätter. Kors vad mycke gott det går att göra.

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16
17
18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards