babsan22

Alla inlägg den 1 juni 2011

Av Barbro Åberg - 1 juni 2011 22:01

Efter 3 helvetiska dagar med studenter och skolavslutningar så är jag nu ledig i 5 dagar. Det ska bli sååååååååååå skönt.

  Idag dekorerade jag 13 smörgåstårtor och la ihop 4 st plus sallader och mackor till höger och vänster. Man ligger alltid typ 5 steg efter hela tiden, asjobbigt!!

Men nu ska jag ha sovmorgon imorgon. Emma har Mikkis här för att sova över och så är Andreas hemma hos Alex och ska sova där. Skönt när man kan byta ungar med grannen!    

  Sen går båten vid 5 så man har dagen på sej för att packa. Vad ska man ha för kläder med sej då?? Finkläder, badkläder och myskläder till när vi ska gå iland och promenera runt. Måste ha kudden med mej. Brukar va så obekväma kuddar på båtarna.

  Vi grillade idag och sen satt vi ute en stund och jäklar va mycke mygg. Tror dom ätit upp hela mina fötter. Kliar så jag blir tokig(are).

  Hör av mej en sväng imorgon men sen återkommer jag inte förrän lördag, om inte Emma tar med sin dator, vi får se hur vi gör. Då kan jag kanske försöka få in en liten stänkare även på fredag.

  Nu ska jag nanna kudde. Natti natti!!

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16
17
18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards