babsan22

Alla inlägg den 27 juni 2011

Av Barbro Åberg - 27 juni 2011 19:03

Nu har jag varit på dejt med tanterna på jobbet. Vi brukar ut och motionera dom 2-3 gånger per år!    2 är pensionärer och en har 2 år kvar och så är det vi 4 lite yngre (runt 35-40 utom 1 som är 25). Brukar gå till McDonald för det är enda gången tanterna går dit och dom tycker det är sååå trevligt. Själv äter jag sån skräpmat endast för deras skull. Idag var vi faktiskt på Sibylla men det blir nog McD nästa gång för dom hade inget kaffe eller glass där.

  Efter det så åkte jag och hämtade lillPär (Andreas), han hade ju sovit över hos Carro. Emma skulle komma lite senare från Filippa. Börjar bli dags att ringa henne. 

Av Barbro Åberg - 27 juni 2011 14:57

Jodå jag lever var bara allmänt asocial igår. Va ute och kollade "fejjan" en snabbsväng men sen var jag mest hela dagen. Låg ute i solstolen och slöade, tänkte inte en enda tanke på mina förbaskat skitiga fönster. Dom är ju nästan rena nu efter allt regnande!    Mats dammsög och jo jag torkade faktiskt av golven och så va vi en sväng till IKEA tillsammans med ungefär 2 miljoner till. Fast vi va inne ca 10 minuter, slet åt oss två rullgardiner och sen ut.

  Ungarna sov över hos var sin kompis så vi hade lite lugn och ro igår. Skönt att få vara bara vuxen en stund och inte bara mamma och pappa.

  Nu ska jag iväg, återkommer lite senare! Puss och hej!

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16
17
18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards