babsan22

Alla inlägg den 20 juni 2011

Av Barbro Åberg - 20 juni 2011 15:47

Lugnt på jobbet idag. Har alla tagit semester??

Lite skönt förvisso.

Hem till tvättstugan som vanligt!! Mitt måndagsnöje!

Ungarna sitter och spelar nåt krigsspel. Andreas blir skitgrinig för han dör hela tiden. Riktigt dålig förlorare.

Sitter och funderar på vad vi ska ha till middag. Finns en falukorvsbit i kylen och några kabanosser. Kanske ska göra en fuskpytt med potatis och korv med lite ägg till?! Blir extra proteiner. Har lite problem med recept så jag får väl tänka ihop nåt kulinariskt ändå!!    Tar en skvätt här och en skvätt där, ibland blir det bra och ibland inte så jättebra. Kommer man inte med egna förslag så får man äta det som bjuds helt enkelt!

  Nu börjar det regna igen och solen som sken så fint när jag gick hem. Behövs ju en del regn men nu vill jag ha solsken igen. Den lilla färg jag lyckats få håller ju på att försvinna. 

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16
17
18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards