babsan22

Alla inlägg den 11 juni 2011

Av Barbro Åberg - 11 juni 2011 14:52

Har utfodrat Andreas så han orkar träna 1½ timme till innan graderingen som börjar halv 4. Vi åkte hem igen efter lunchen så jag fick duscha och så har jag målat Emmas naglar eftersom vi ska på studenfest direkt efter Andreas är klar och har duschat. Han såg förvisso ut som han hade duschat efter första träningspasset. Tur jag tog med en handduk som han kunde torka sej på och så hade jag med shorts och t-shirt som han bytte till medan vi åt, så hängde vi upp dräkten i solen så den fick torka lite.

  Nu har jag målat mina naglar oxå fast med genomskinligt nagellack. Så stiligt. Synd att jag har såret på långfingret som förstör hela intrycket.   Varar lite men har börjat läka ihop. Blir nog ett snyggt ärr till!!

  Nu måste jag plocka ihop lite så ska vi åka ner till idrottshuset så vi får kolla lite. Varmt som bara den där inne så jag förstår att Andreas simmar i svett.

Hörs imorgon. Tjillevipp!! 

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16
17
18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards