babsan22

Alla inlägg den 12 juni 2011

Av Barbro Åberg - 12 juni 2011 21:30

Dagen har gått sakta och säkert.

  Andreas påminde mej om att han skulle ha matsäck imorgon så det var ju tur att jag skulle hämta Emma och Mikkis hos Ello så jag svängde förbi ICA på vägen dit.

Risifrutti, festis, drickyoghurt och 2 mackor blir nog bra som lunch. Slängde in en vattenflaska i frysen som får funka som kylklamp och drickbart. Ska bli varmt imorgon så han behöver mycke att dricka.

  Börjar bli lite sent men skulle behöva slänga i mej ett mellis till innan jag hoppar i säng. Undrars vad jag ska hitta på bara. Sno Andreas matsäck så får han göra en egen, hahaha! Nä så elak skulle jag aldrig kunna vara. Lite fruksoppa och några kex får det bli.

  Imorgon ska jag börja halv 7 oxå. Suck!! Jag som är så otroligt morgonpigg.  

Nåja får sova nån annan gång!! Nu säjer jag godnatt till er alla. Imorgon är det klassfest för Emmas klass och självklart så är jag med och petar i det hela. Att man aldrig kan va tyst!! 

Av Barbro Åberg - 12 juni 2011 12:37

Lite sliten idag. Var på studentfest igår och det blev lite blött så jag har lite skallebang idag. Trevligt var det iallafall och tur med vädret. Var hemma vid 2-tiden.

  Idag kommer det inte va många knop på mej. Emma ska på tjejmiddag men hoppas att Millan kan skjutsa till 4 så kan jag hämta vid 8. Hahaha Micke skjutsar och jag hämtar, asbra!!

  Håller just nu på att äta frukost. Kan inte säja att jag är så jättesugen men måste väl. Gjorde 2 mackor med ägg och kaviar men vi får se hur det kommer gå. Har nästan fått i mej 1 och magen gurglar väldigt oroväckande. Blev ju inte så noga med maten igår heller så... Kanske inte så konstigt att jag står still för helgernas matscheman är ju inte så värst engagerade. Blir inga 6-7 måltider/dag då inte. Kan va glad om jag får i mej 4 st. Jisses vad magen låter!!

  Undrar om vi har nån skojig film att kolla på så kan jag mysa ner i soffan istället. Låter som en bra sak idag.

Börjat på macka nr 2, magen gurglar ännu högre! Börjar frysa!

Letade upp mina tofflor och tog på mej en skjorta. Skönt!

  Nä ska leta upp en film, kanske ska köra lite Harry Potter idag? Känns som en god idé. Koka lite kaffe så jag får lite värme och så filt på i soffan.

Tjillevipp!!

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16
17
18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards