babsan22

Alla inlägg den 10 juni 2011

Av Barbro Åberg - 10 juni 2011 23:26

Bättre sent än aldrig. Arbetsveckan är över och vilken djävla vecka!!! Sån vill jag inte ha igen! Haft så förbannat asmycke att göra så usch.

Början på nästa vecka är inte heller så trevlig. Får börja tidigare på måndag för jag har 30 frallor till halv 8 och så är det smörgåstårtor att lägga ihop till tisdag. Tror det var 12 el 13 st. Fast Anna sa att hon skulle komma in och fixa dom men på tisdag får jag dekorera dom själv. Då skulle jag oxå börja tidigare för jag börjar dan med 40 fralla till halv 8. Sen har förhoppningsvis alla skolor gjort sitt så vi får lite lugn och ro ett tag. Iallafall fram till midsommar.

  Idag blev det grillad kotlett. Lite gnällig angående kotlett för den är så förbaskat torr men den blev okej. Fixade sallad och potatissallad till oss och klyftpotatis till Andreas, han är lite gnällig angående grönsaker.

  Imorgon har han uppgraderingsläger som börjar klockan 10. Mats får skjutsa ner honom och sen ska han till Skärholmen för att köpa presentkort på NewYorker till Hanna för studenten och sen till en kompis till Emma för hon ska på kalas på söndag.

  Under tiden ska jag fixa lunch till Andreas framför allt men även oss.

Efter uppgraderingen ska vi snabbt hem och duscha av honom och sen ska vi på studentfest. Får se hur det blir! Förhoppningsvis trevligt!

  Nu ska jag sova. God natt!

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16
17
18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards