babsan22

Alla inlägg den 5 juni 2011

Av Barbro Åberg - 5 juni 2011 21:51

Våran lilla tripp till Helsingfors var riktigt trevlig. Tog barnen till Fazer och käkade frukost. Inget billigt ställe måste jag säja. 2 baguetter med ost och skinka, 2 räkmackor, 2 varm choklad, 1 festis och en pepsi blev 37 euro= 350 kronor ungefär. Hua!! Men vädret var bra och det var lugnt och skönt.

Kom hem igår vid halv tio vid kajen och sen hemma vid halv 12 ungefär. Gick lite pengar men vi handlade vad vi ville och åt och drack det vi ville. Skön resa.

  Hemma så blev det att vi satte oss ute direkt vi packat upp så jag lyckades bränna mej lite, hehe. Bränner fortfarande lite på bröst, rygg och axlar. Solen var iallafall fall skön så länge det varade.

  Grillade oxfilé till middag, såååå gott kött. Till det blev det potatissallad och vitlöksbröd.

Min kära bror tog dottern Vilma med sej och kom över oxå. Lyckades övertala honom att stanna ytterligare en natt så han får lite lugn och ro.

Idag grillade vi spett och kamben med croketter. Gottigott!!

  Nu softar vi lite i soffan, halvtrötta och kollar avslutningen på BigBrother. Måste kolla vem som vinner. Passar på i reklampauserna att skriva lite så jag inte hinner glömma vad som händer.

  Ska hoppa in i duschen i nästa reklampaus..

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16
17
18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards