babsan22

Alla inlägg den 2 juni 2011

Av Barbro Åberg - 2 juni 2011 09:27

Tänkte skriva att det var lördag men kom på vilken dag det var. Åååh vad skönt att det bara är torsdag!!

Trodde jag skulle få sovmorgon idag men det sket sej när man har ett sågverk till man som snarkar så tapeterna nästan rasar ner. Knuffa på honom i en timme men sen ledsnade jag och hoppa in i duschen istället. Tror ni han låter nåt nu?? Inte ett knyst hörs från sängen.

  Sitter nu och äter frukost och surfar runt lite på nätet. Kollat mejl, varit på "fejjan" och nu är jag här! Ska ta och kolla vädret i Helsingfors oxå så man vet vad man ska ta för kläder med sej. Halvsoligt och 15,3 grader än så länge.

  Gjorde 2 fullkornsmackor med sallad, tomat, paprika, medwurst och ost för jag var så hungrig men får jag i mej dom?? Nja tveksamt. 1½ har jag klararat men får nog överge den sista biten. Får väl plikta för fullkornen och alla grönsaker sen men det var iallafall gott så länge det varade.

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16
17
18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards