babsan22

Alla inlägg den 23 juni 2011

Av Barbro Åberg - 23 juni 2011 17:35

Idag var det sista dagen på jorden och alla var tvungna att frossa som galningar för att klara armageddon. Fattar inte vad det är med folk. Helt djävla galna!!

  Nåja hann med det jag skulle, hoppas jag, men drack inte så värst mycke vatten. Hann 2 glas iallafall (Pethra), ska ta och fylla min vattenflaska strax.

Skönt att få va lite ledig i några dagar. Vi ska ju som sagt till Stjärnhov så det blir nog inget skriva på midsommarafton och antagligen sent eller inte alls på lördag. Ni får hålla lite koll så märker ni när jag återkommer!!   

Allt grillat, sillar, jordgubbar och annat gott. Vi ska grilla kamben och ha färskpotatis till det. Sen funderar jag på att göra en mango chutneysås till det.

Matjesill, gräddfil, gräslök. Mats och Andreas (som inte äter sill) ska ha toast med skagenröra och lax. Chokladdoppade jordgubbar, mmmmmmmm.

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16
17
18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards