babsan22

Alla inlägg den 27 mars 2011

Av Barbro Åberg - 27 mars 2011 18:32

Åkte till mamma igår alldeles ensam och kom hem idag. Passade på att gratta min svåger när jag ändå var ute på landet. Skönt faktiskt att kunna åka utan barnen ibland. Emma skulle sova hos en kompis och Andreas skulle va hemma med pappa.

  Hjälpte mamma med att köra in 3 lass med ved, räcker i några dagar förhoppningsvis och jag fick lite motion (samt ont i ryggen) och en massa frisk luft.

  Idag åt vi våfflor (2 dar för sent) eftersom det inte blev några i fredags för vi grillade. Åt med skagenröra på, var riktigt gott men nu är jag lite illamående. Ska sluta äta pannkaka och våfflor, bakelser, tårtor och sånt för jag mår bara illa efter.

  Nu ska jag hoppa in i duschen eller kanske till och med tar ett bad, skönt.

Nu ska jag va lite med familjen så ha en trevlig avslutning på helgen. Adios!

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards