babsan22

Alla inlägg den 12 mars 2011

Av Barbro Åberg - 12 mars 2011 15:35

Dagen började med att när jag gick upp vid 9 så kom Andreas och frågade om han fick leka med Caesar. Ja så det va bara att klä på sej, käka lite frukost och köra iväg honom till Kagghamra där Caesar bor. Hemma igen vid tjugo över 10, lite sen till melodikrysset men hade lyssnat i bilen.

Efter det va klart så ringde jag till mamma som vanligt, inte bryta några rutiner.

  Tog det lite lugnt, käkade lunch och sen åkte vi till maxi med barnens Tv som vi köpte i julas. DVD:n visar svart/vit bild så fort man slår över på den. Dom skulle ta in å laga. Hoppas det funkar.

  Sen åkte vi till centrum för att lämna in tips och jag skulle ta ut ett paket. Handlat jeans på tradera till Andreas för 10 kronor, mycket överkomligt!!

  Så pratade vi med Göran och Carola och bestämde att vi ska dit på tacomiddag. Det va bara in i affären å köpa avocado till guaccamole, lite gräddfil, salsasås och mjuka bröd. Göran ska upp tidigt imorgon för han ska flyga till London men det behöver ju inte bli så sent. Carola ska titta på melodifestivalen så vi får se om vi åker hem i samma veva. Är INTE road av den!! Tycker dom kan lägga ner eländet helt och hållet.

Får se om jag har ork, tid och lust att höra av mej igen idag, annars blir det imorgon. Invägningsdagen!

  Och nu sitter jag här och skriver vid köksbordet med Emma mitt emot. Hon sitter och spelar nåt spel med massa pling plong i.

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards