babsan22

Alla inlägg den 20 mars 2011

Av Barbro Åberg - 20 mars 2011 15:18

Så nu är äntligen alla kalas över. Tror alla var nöjda, jag tyckte iallafall det var asskönt att bara komma dit, underhållning för barnen i en timme sen käka och åka hem. Helt kanon!! Ingen förberedelse, ingen städning, inga måsten, bara komma och sen gå.

  Sabina ringde och senare lade min massagetid med en timme, gör inget så länge den inte avbokas. Ska bli väldigt skönt, väntar och längtar.

  Nu har Mats satt på en film så jag ska lägga mej i soffan en stund. Känner mej helt slut efter helgens aktiviteter. Har iallafall gjort en smoothie med banan, juice, mjölk och proteinpulver. Adios amigos!!

Av Barbro Åberg - 20 mars 2011 09:56

Ett kalas avklarat och bara ett kvar. Ska ha bowlingkalas kl 12-2 och sen är det över. Sen ska jag på massage kl 4, ska bli sååååååå skönt!! Behöver verkligen det. Har inte fått massage sen innan nyår så nu är det verkligen dax.

  En underbar dag idag med strålande solsken från klarblå himmel och 2,7 plus grader. Ska bara skriva klart så ska jag ta och fixa frukost.

Vågen visade - 0,5 så jag får väl skylla på tårta och kakor att det inte blev så mycket mer. Måttbandet visade iallafall -2 cm i midjan så....

Måste bli lite bättre på att få i mej mina proteiner bara. Kan ju göra smoothie idag för jag har bananer, gottigott!! Ta till mellis kanske?!

Annars är det inte så mycket som hänt. Mats äldsta dotter Camilla kom och hälsade på igår oxå med sin kille William så Andreas blev jätteglad. Inte så ofta hon kommer över.

Nu så får man gå ett varv med snablis, åh jag hör att min käre make just tog fram den så jag ska nog sitta en stund till.    

Nä ska ta och fixa frukost medans han dammsuger. Kanske återkommer lite senare!

Over and out!

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards