babsan22

Alla inlägg den 4 mars 2011

Av Barbro Åberg - 4 mars 2011 18:38

Av nån konstig anledning har jag varit jättetrött den här veckan, vet inte varför för så sent har jag inte kommit i säng. Ska bli skönt med sovmorgon iallafall.

  Just nu håller vi på och inviger den nya fritösen, spejsad värre. En liten vinge som snurrar runt pompan i varmluft. Behöver inget extra fett alls till köpepompa annars är det en matsked. Börjar dofta gott. Tar lite längre tid än i ugn eller fritös men om det blir ett bättre resultat och mycke mindre fett så är det ju helt klart värt det!

Ska strax dra igång stekpannan med kantarellerna och sen så ska köttet stekas. Fick bli lite hjortbiff idag. Och så vitlöksbearnaise, klart godast!

  Tyvärr så har jag tvättstugan idag, avbokade ju den i måndags för att jag och Andreas va på bio. Så tog jag fredag kväll så jag fick med Emmas tvätt från skidresan samtidigt. Ingen rast och vila idag inte. Fast det är ju inget på dumburken ändå, lets dance eller om det är nån melodifestival, vet inte. Kan ske kan flirta till mej en filmkväll (om jag lyckas bli klar i tvättstugan vill säja).

Nu ska jag börja med köttet så vi hörs imorgon.

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards