babsan22

Alla inlägg den 25 mars 2011

Av Barbro Åberg - 25 mars 2011 17:46

Slut på hellweek, thank god!!! Vet inte vad det varit med folk den här veckan men dom verkar inte ha velat ha kvar sina pengar. Tack för att dom gör att jag får lön men fy fan vad mycke vi har haft att göra.

  Solen skiner, man blir så lycklig bara av att se lampan på himlen. Snön smälter i rasande fart, guu vad lessen jag blir av det!! NOT! Gillar förvisso vintern men nu är det nog. Bort, bort, bort!!

  Hem och gjorde en potatisgratäng och sen ska vi grilla entrecote till det, gott!

Käka med Micke och Millan. Vet inte om vi ska va hos oss eller hos dom men det kvittar lika.

  Imorgon ska jag åka hem till mamma så då kanske det inte blir så mycke skriva om jag inte hinner innan jag sticker dit. Vi får se. Måste ju fota min svågers trägrejer han gör så jag har lite bilder att visa när jag ska sälja hans saker på Tullinge Marknad. Det ska bli riktigt roligt att stå och gapa lite på marknaden.

  Nä nu ska jag fixa lite med maten, ha det gott! Bye!






Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards