babsan22

Alla inlägg den 5 mars 2011

Av Barbro Åberg - 5 mars 2011 14:54

Det blev ingen bio idag, får ta det imorgon. bjuden på tjejkväll ikväll hos Mia.

   Nu har jag fått hjälp med att ladda upp bilder så jag var tvungen att prova. Min dotter Emma med grannens lille "lillebror". Dom har inte kommit på vad han ska heta än. Hans storebror tycker han ska heta Blixten McQueen. Vi andra är inte lika imponerade av det namnet..!

        Så nu har jag äntligen lyckats hitta lite bilder på vårat resmål i september. Pine Bay Holiday Resort, ett 4 stjärnigt hotell. Ska bli jätteskönt att bara få komma bort lite och njuta i solen med familjen. Det är en all-inclusive resa, till och med turkisk bastu på hotellet.

 

Av Barbro Åberg - 5 mars 2011 09:49

..och solen lyser även idag från klarblå himmel. Helt underbart och man känner verkligen hur livsandarna återvänder till kroppen. Fast idag vaknade jag med huvudvärk så det va inte så jättetrevligt men det går över.

Sitter med en kopp te och skriver. Har spelat lite kort med Emma nu på morgonen. Andreas sprang ner till Millan för hon skulle skjutsa ungarna till sydpoolen. Får se om jag ska hitta på nåt med Emma nu när hon är hemma, vi kanske ska ta och gå på Heron å kolla Harry Potter, den har jag inte sett än och vill gärna se den första gången på bio. Måste lämna tillbaka skidorna innan klockan 1 oxå. Kan vi göra på vägen och sen åka direkt. Första börjar halv 3 och filmen är 2,5 timme så den är klar vid 5. Skulle va kanon ju. Kan jag förbereda middan innan så Mats kan fixa det när vi är borta. Undrars va vi ska äta?? Har ju kassler i kylen, kanske en kasslergratäng med pasta. Koka bandspagetti, göra en champinjonsås, skära kassler, rör ihop och in i ugnen med massa ost..! Kan inte bli bättre, eller enklare heller.

Bara hoppas att Emma är lika förhoppningsfull som jag och att hon vill följa med.

  Nä nu är det dags för melodikrysset igen. Tjillevipp!!

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards