babsan22

Alla inlägg den 16 mars 2011

Av Barbro Åberg - 16 mars 2011 16:51

Solen skiner!!! Helt otroligt vad en lampa kan göra för välmåendet!!    

Synd att det just nu är lite kallt så att snön inte smälter så fort (om man nu ska klaga på nånting). Har hört att våra dagar blivit kortare igen pga jordbävningen för jorden rör sej lite fortare än normalt, vet inte vad jag ska tro om den saken. Hoppas att det är en skröna för jag vill ha längre dagar.

  Idag ska jag ansöka till Malmsjö skola för Emmas räkning, hon har fetlessnat på sina puckade klasskamrater i Björkhaga. Får vi se om hon får nån plats, håll tummarna.

  Håller på att laddar upp batterierna för megakalashelgen. Lördag fyller junior 9 år och då ska vi ha familjekalas och sen på söndag är det bowlingkalas. Skönt att slippa hålla i det själv.       

  Efter allt detta så ska jag på massage, mycket trevligt sätt att avsluta helgen på. 

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards