babsan22

Alla inlägg den 21 mars 2011

Av Barbro Åberg - 21 mars 2011 14:51

Idag var ju inte vädret det allra roligaste men det är iallafall varmt. Vi har 7,4 plus på termometern och snön bara smälter i rasande fart. Usch så synd!! Eller hur!!! Hoppar nästan jämfota av glädje.

  Har grymt ont i hela kroppen efter gårdagens massage. Känner mej helt mörbultad i ryggen och hade huvudvärk i morse men den har gått över tur nog. Ska iväg och träna ikväll så får vi se om nåt av det försvinner eller om jag har ännu mer träningsvärk imorgon. 

  Idag ska jag äta på McDonalds med "tanterna". Eller ja tanter är vi väl inte allihop men 3 av 7 möjliga. Vi brukar kalla oss så för enkelhetens skull. Ska bli trevligt att prata lite skit och kolla hur alla har det, man hinner ju inte prata på jobbet. Fast nu är vi ju bara 3 kvar på jobbet så... Dom andra har dragit vidare till andra jobb eller pensioner.

  Nu har jag varit duktig och druckit ett glas med fruktsoppa med 2 msk proteinpulver i. Blir lite läskigt grynig konsistens men det funkar, bättre än nutrilett iallafall för dom blir jag kräkfärdig av att bara se påsarna. Kan det bero på att man druckit skiten lite för länge?!    

  Har slängt in en köttfärslimpa i ugnen och måste skala lite potatis till det och så får dom gräddsås. Blir bra till familjen!

  Nu ska jag sätta fart så middan blir klar till 4 så Andreas hinner äta innan träningen. Tjillevipp!!

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards