babsan22

Alla inlägg den 15 mars 2011

Av Barbro Åberg - 15 mars 2011 17:24

Idag förärade kronprinsparet ett besök i Tumba. Herre djä..ar va mycke folk, helt otroligt att folk går ur huset för en sån sak!! Drällde av pensionärer som man aldrig sett förr men nu skulle det först fikas lite så dom hade en anledning att sitta hos oss och glo. Sen när allt va över så skulle alla andra fika så det vart knökfullt och skitmycke att göra. Och så personal som går och gnäller hela tiden över allt. Ont i huvet, arslet, hela kroppen och jag vet inte var jag ska vara, kan inte vara överallt, bla bla bla.... Lyckades börja städa köket tio i 4 och plocka undan efter lunchen men jag hann innan jag slutade halv 5.

  Nu ringde Mia och frågade om vi skulle gå ut på promenad, jätteskönt väder och solen skiner så det blir jättebra. En liten prommis innan det är dags att laga mat. Blir sen middag idag för Emma skulle iallafall inte hinna äta innan träningen. Man måste tydligen säja till varje tisdag att man slutar halv 5 så att maten kan påbörjas för att man själv inte hinner göra det. KARLAR!!!! Han är hemma ca 10 över 4 och vet att dom ska åka halv 6 till träningen och där emellan ska det ätas så att man inte får magknip. Jag slutar halv 5, e hemma tidigast kvart i och ska hinna laga mat och äta innan halv 6.  Grrrrr!!

  Nä nu måste jag gå, tjillevipp!!

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards