babsan22

Alla inlägg den 1 mars 2011

Av Barbro Åberg - 1 mars 2011 19:08

Idag har det väl inte hänt så värst mycket mer än att jag jobbat.

Jo förresten vi åkte till Elgiganten och köpte Tefals nya fritös, den som man inte behöver använda nån olja i knappt. Ska inviga den på fredag och fira att Emma kommer hem. Hemgjorda pommes och nån köttbit.

Sen hem och lagade mat, potatismos och fiskpinnar med remouladesås. Typ hundra år sen vi åt fiskpinnar, vi brukar köpa crispisarna istället. Mer fisk, mindre ströbröd. Vad jag kommer ihåg så va fiskpinnarna inte så platta som dom va nu!!

  Idag ska jag försöka komma i säng i tid. Fattar inte att det ska va så förbannat svårt att gå och lägga sej?! Idag är det iallafall inget intressant på TV vid 9 så det borde inte va nåt problem. Hoppa in i duschen och sen i säng, behöver det.

Nä nu ska jag in lite på fejjan och sen in i duschen. Tjillevipp!!

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards