babsan22

Alla inlägg den 26 mars 2011

Av Barbro Åberg - 26 mars 2011 09:58

Sitter och väntar på att melodikrysset ska börja så jag tänkte passa på att skriva lite till mina trogna läsare.    

  Förra veckan gick jag upp 1 kilo men skyller det på att jag fick mens samma dag (brukade gå upp typ 3-4 kilo varje gång jag fick mens) men idag när jag vägde mej så har jag gått ner 3 kilo, jippie!! Blev väldigt glad. Var tvungen att kliva av, skaka på vågen och kliva på igen men med samma resultat. GLAD!!!! Trots att jag åt en våffla igår! HA! God var den men mådde illa hela eftermiddagen efter.

  Idag ska jag åka till mamma, ska bara göra krysset så åker jag sen. Måste bara höra om dom är hemma först. Kan va bra kanske.. Är ju en bit att åka, fast jag vet var nyckeln är så in kommer jag ändå, fast det är ju roligare om dom är hemma när man åker dit för att träffa dom. 

  Nu börjar krysset så jag ska koka en kopp te och sätta mej att lyssna. Vi hörs imorgon igen. Ha det så gott i solen!

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards