babsan22

Alla inlägg den 2 mars 2011

Av Barbro Åberg - 2 mars 2011 16:47

Helt underbart att få sluta kl 4 på onsdagar och slippa kvällarna. Solen skiner från en nästan helt klarblå himmel och man börjar ana lite vår i luften. Snart kommer de omisskännerliga goa dofterna av blommor?? Nej. Grönt gräs?? Nej. Aaaah, hundskit!! Japp!! Undrar om alla hundägare är stelopererade eller är det så att hunden va så förbannat dyr att man inte har råd med bajspåsar kanske?? Säjer inget om hundskrället skiter i skogen eller nånstans där ingen går men när man får gå slalom mellan hundskiten på gångbanor och trottoarer eller slussa barnen runt alla högar på lekplatser och gräsplättar, då är det nästan att jag tar en egen bössa och går ut för att rensa lite. Fram för skottpengar på stelopererade hundägare, tja varför inte knäppa hunden oxå!! Så va det sagt!!    

  Idag blir det slöhögsmatlagning. Håller på och tinar en fiskgratäng som jag tog ur frysen. Förvisso hemgjord men inte idag. Hoppas räkorna gillar att bli micrade!!! Så förbaskat tråkigt att hitta på vad man ska äta varenda dag, får iallafall inte i mej allt protein som jag ska. Köpte proteinpulver sist jag var på StGöran men vilken äcklig konsitens. Smakar inget men det blir lite geléaktigt grynigt. Urrk!!

Får väl försöka ändå, måste!! Man kanske kan röra ut den i jos?! Måste jag testa.

  Så nu har jag fått gnälla lite så nu är jag nöjd. Over and out!

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards