babsan22

Alla inlägg den 24 mars 2011

Av Barbro Åberg - 24 mars 2011 16:36

Dagen gick bra till slut. Började 6 imorse för att hinna färdigt snittarna och allt annat som va på gång idag. Mycket att göra hela dan faktiskt. Vet inte varför men det känns grötigt och rörigt om dagarna.

  Idag var det kö genom hela centrum från 10-11 när H&M hade sitt nyöppnande. Första 100 fick 200 kronor att handla för så alla stog i kö, galningar!! Never ever gonna happen!!! Va in en sväng när jag hade slutat och det såg väl ut som i alla HM-butiker runt om i landet. Ljust och luftigt. Hade ingen lust att handla dock...

Gick hem till tvättstugan istället, mycke roligare.    

  Nu sitter jag och funderar på vad vi ska ha till middag, är inte ett dugg hungrig så då har jag ingen inspiration. Tror det blir nudlar och varm macka eller nåt liknande kulinariskt. Fast nudlar är ju ingen hit för mej att äta men jag får väl äta macka då! Ta en proteindryck istället.

  Måste ringa skatteverket oxå. Eftersom jag haft företag så måste man skicka in nån speciell blankett men jag vet inte vad jag ska fylla i den för jag va inte med så länge och lyckades heller inte få ta del av nån som helst vinst utan snarare tvärt om!! Känns löjligt att skicka in ett papper med en massa nollor på.

  Nåja, solen skiner och snön smälter. På lördag ska vi dra fram klockan en timme, mindre att sova (som om jag behövde det!!). Trött 25 timmar om dygnet.

  Tja det går väl över även det nångång.

Nä nu tänker jag överge er för idag, tjillevipp!!

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards