babsan22

Alla inlägg den 23 mars 2011

Av Barbro Åberg - 23 mars 2011 16:47

Idag har det varit "hellday" . Haft asmycket att göra hela dan och hela tiden legat lite efter som man aldrig kommit ikapp för det hela tiden kommit nya grejer att göra.

Mycke beställningar och förberedelser för imorgon. Beställningar är ju inga problem i sej om man bara får vara ifred men det kommer hela tiden en lunch, 2 räkmacka, en lunch till .........

Imorgon har vi 120 snittar till kl 9, jättekul om man får va ifred. Hann förbereda lite grann. Och som om det inte räckte så fick vi även in 10 landgångar. Tur att man vet vad man har att göra om dagarna.

  Helt slut i hela kroppen så idag tänker jag faktiskt skita i att träna.

Tänkte gå in på skatteverket och deklarera, se om det funkar.

  Nä är så slut i huvudet idag så jag kommer inte på nåt mer att skriva så det är lika bra jag lägger ner verksamheten för idag. Tjillevipp alla små fjärilar!!

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards