babsan22

Alla inlägg den 29 november 2011

Av Barbro Åberg - 29 november 2011 17:54

Arbetsdagen är över. Har varit ganska mycke idag och ganska rörigt.

Smörgåstårtorna vart inte ihoplagda förrän på eftermiddan men det får gå.

Adventslandgångarna har börjat gå ganska bra så nu slipper man göra så många räkmackor.

  Gjorde några innan jag slutade så dom skulle få lite lugn på kvällen. Hoppas att dom går åt bara så man slipper slänga imorgon!!

  Mats ringde och frågade om jag ville ha skjuts hem för han hade varit och tvättat bilen och det var ju klart jag ville. Var bara och hämtade mitt paket från Bonprix först.

  Min julklänning hade kommit. Den var förstås ganska tight så jag skulle nog behöva bli av med lite runt rumpan så den sitter snyggt!!

  Sen hjälpte Andreas mej med maten. Han skalade potatisen till moset och jag fixade korven med ost och i en ugnsform.

  Nu ska jag vispa potatisen till moset.

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards