babsan22

Alla inlägg den 5 november 2011

Av Barbro Åberg - 5 november 2011 09:46

Blev ingen gröt till frukost för vi har ingen mjölk. Ungarna gjorde av med nästan all mjölk igår till pannkaksfrukosten. Ändå frågade jag om vi behövde nåt från affären innan jag gick hem men nej då allt fanns!

  Tur vi ska iväg idag så vi kan handla! Hade iallafall en skvätt så jag fick kaffe, viktigast av allt. Frukosten blev stekt ägg macka och jos. Funkar det oxå!

Nu ska jag njuta av mitt kaffe till melodikrysset. Blir lite stressigt efter det för vi ska hämta ut biljetterna till bion senast halv 12 och melodikrysset slutar 11 och det tar ca tjugo minuter att köra till Heron. Får kanske avsluta krysset lite tidigare så vi hinner köpa lite godis oxå.

Av Barbro Åberg - 5 november 2011 07:58

Så förbannar vi vintertiden. Istället för en skön sovmorgon till 8 så vaknar man nu 7 istället. Skulle kanske ha ställt fram klockan i kroppen så man hade fått sova lite längre!!

  Idag blir det bio vid 12, Tintin och efter det så blir det bowling har min man bestämt. Alltså en riktig heldag med familjen. Skoj! Ska hämta ut biljetterna till Twilight oxå!

  Nu ska jag fixa frukost. Ungarna vill ha mannagrynsgröt och jag vill ha havregrynsgröt. Gillar inte konsistensen på mannagrynsgröt, gillar inte couscous heller. För små gryn.

  7.50 2 dl vatten med morgonpiller

  8.30 havregrynsgröt med äppelkräm och mjölk

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards