babsan22

Alla inlägg den 1 november 2011

Av Barbro Åberg - 1 november 2011 20:36

Så har tisdagen kommit och gått. Stack och skakade lite fläsk på ett zumbapass direkt efter jobbet. Blev till och med svettig under skinkorna (betyder det att man har hängrumpa??) men skoj va det.

Nu väntar jag bara på att dotra ska komma ut ur duschen. Hade kanske varit smart och duschat före henne för det brukar ta tid...!

  Nu har jag beställt fotokalendrar till mormor/farmor till jul oxå. Blev inte så mycke olika årstider för det är ju mest på sommaren som iallafall jag fotar. Kan va mysig att få drömma sej bort i vinter till en somrig bild på barnbarnen oxå.

  Hittade en "läskig" blid på mej och Emma som jag hade i telefonen innan operationen. Tog faktiskt även en ny liknande bild nu.


 


 

Herre djävlar villken skillnad!! Har faktiskt inte tittat på bilder så direkt intill varandra förutom den som sitter högst upp på sidan.

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards