babsan22

Alla inlägg den 22 november 2011

Av Barbro Åberg - 22 november 2011 20:21

Jobbade 7-16.30, ganska lugnt hela dan.

  Hem och skalade potatis, fixade till en kall sås och panerade och stekte gösfilén.

Efter middagen så åkte jag och barnen till Skärholmen för Emma var där och shoppade i söndags och köpte en blus som sprack i sömmen på ena ärmen så hon bytte den. Andreas passade på att köpa julklappar till oss andra så det var klart.

  Hem igen så att ungarna kan komma i säng. Ska inte bli så långvarig här för jag sitter i Andreas rum och han ska hoppa i säng nu. Tänkte jag oxå göra alldeles strax, ska bara in i duschen först.

  På fredag flyger jag och Mats till Finland och kommer hem på söndag. Barnen är kvar hemma med barnvakt. Ska bli riktigt trevligt. Måste åka och handla västerbottenost på torsdag för det har vi fått beställning på. Skitdyrt i Finland att köpa den osten.

  God natt!!

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards