babsan22

Alla inlägg den 20 november 2011

Av Barbro Åberg - 20 november 2011 19:50

Blev inte riktigt som det var tänkt igår. Vi stack och käkade på Grekiska kolgrillen istället och jag fick en gigantisk doggybag med mej hem som jag ska ha till måndaglunch.

  Efter det så ringde vi till kompisar och hörde efter vad dom gjorde så det slutade med att vi stack över till dom. Va hemma halv 3 i natt. Mycke trevlig kväll!!

  Emma stack vid halv 11 för hon skulle med en kompis till Skärholmen och shoppa och Andreas sov över hos en kompis så vi vart helt solokvist. Sov en stund till och sen åt vi sen frukost och la oss i soffan för att kolla film hela dan.

Emma ringde vid 4 och frågade om jag kunde hämta vid bussen och skjutsa hem Kajsa samtidigt så då passade jag på att hämta hem Andreas oxå.

  Biffen med råstekt potatis blev idag istället. Har tvättstuga oxå, mindre roligt på en söndagkväll.

Ska gå dit nu för att ta hand om allt och sen softa ner och kolla nåt program på 3an.

Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards