babsan22

Alla inlägg den 4 november 2011

Av Barbro Åberg - 4 november 2011 19:20

Så var det då äntligen fredag igen!! Avancerad matlagning idag, barnen delade på en bussola och jag och Mats delade på en kebabtallrik med ris (ändå räcker det till en lunch till mej imorgon!). Så mycke mat!! Onödigt mycke men bra så man kan dela på 2.

  Imorgon ska vi på bio hela familjen. Tintin! Hoppas den är bra!

Så har jag beställt biljetter till Breaking down part 1 som ska hämtas ut imorgon. Vi ska se den den 18e.

  Mats tyckte vi skulle åka och bowla efter bion oxå. Blir skoj.

Nu ska jag förbereda för att kolla på Idol. Nu som först börjar det bli spännande. Titta för första gången förra veckan. Hejar på Robin, vilken röst!!


Om mej


Gjorde en gastric bypass operation den 11/1-11 och har berättat lite om vägen till ett lite smalare liv.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Bloggar jag följer

ankanplankan.wordpress.com

hea71.bloggplatsen.se

bypassoperation.blogg.se

imsavimsas.blogspot.com

mygastricbypassoperation.blogg.se

alladessaliv.blogg.se

lenalindberg.bloggplatsen.se

eela.bloggplatsen.se

besöksräknare

Min gästbok

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

viktgradering


Ovido - Quiz & Flashcards